«Гарячі лінії» є в усіх службах, що забезпечують вінничан теплом, світлом і газом. Наше видання провело опитування мешканців Вінниччини, наскільки їх влаштовує якість комунікацій з “Віницягаз”, “Вінницяобленерго” та “Вінницяоблводоканал”.
Пропонуємо вашій увазі результати опитування наших читачів щодо роботи «гарячих ліній» цих служб.
Телеграм-канал «Новини Вінниці» провів кілька опитувань, щодо роботи «гарячих ліній» КП «Вінницяоблводоканал», АТ «Вінницягаз», АТ «Вінницяобленерго». Хоча окремих опитувань було три, результати по кожному виявилися майже однаковими: за 60 відсотків клієнтів зазначили відповідь: «Не зміг (не змогла) додзвонитися взагалі…».
Також наводимо данні по кожному опитуванню щодо роботи «гарячих ліній» служб окремо.
Незважаючи на зрозумілий для всіх складний час і воєнний стан, саме в такі часи комунікації, чітка та вчасна інформація життєвонеобхідна для мешканців.
Звичайно ж, наші підписники коментували та розповіли про свій досвід спілкування з «гарячими лініями». Наводимо найбільш показові висловлювання в коментарях під опитуваннями.
Щодо мети нашого опитування. Це не намагання зайвий раз покритикувати наших енергетиків та комунальників, які героїчно і цілодобово долають наслідки ракетних ударів та інших негараздів.
Наша функція, як ЗМІ, донести актуальну інформацію до керівництва відповідних структур задля покращення комунікацій та верифікованого зворотнього зв’язку від споживачів.