30 жовтня на останній сесії міської ради 7 скликання ухвалили Програму розвитку малого та середнього підприємництва Вінницької міської територіальної громади на 2021-2023 роки.
Про це повідомили у Вінницькій міській раді.
У ній йдеться про популяризацію культури підприємництва, промоцію місцевого бізнесу, розвиток бізнес-компетенцій, покращення бізнес-клімату. Очікується створення нових об’єктів інфраструктури підтримки бізнесу, збільшення кількості суб’єктів малого і середнього підприємництва (МСП), вихід вінницьких підприємців на нові ринки та збільшення обсягів експорту товарів та послуг МСП.
Нова програма буде розрахована на період 2021-2023 роки. І включатиме низку заходів з фінансового стимулювання, навчальних тренінгів, розвитку соціального підприємництва, а також створення у перспективі Центру підтримки підприємництва на базі інноваційно-технологічного парку «Кристал».
Програма розвитку малого та середнього підприємництва Вінницької міської територіальної громади на 2021-2023 роки є документом, що розроблений у співпраці бізнес-спільнотою міста, експертів міжнародного рівня та спеціалістів місцевого самоврядування задля досягнення нового рівня співпраці з бізнесом, посилення його конкурентоспроможності не тільки на території міста, але й за кордоном. Крім того, цей документ розроблено спільно з експертами українсько-канадського проекту «ПРОМІС: Партнерство для розвитку міст».
Програма має на меті розбудову екосистеми розвитку підприємництва у Вінницькій міській ОТГ для забезпечення конкурентоспроможності місцевих МСП в Україні та на міжнародних ринках. А також – залучення населення до підприємницької діяльності.
Проєкти та завдання програми сформовані відповідно до 4 стратегічних цілей:
1. «Інформування МСП та покращення комунікації» (містить заходи, спрямовані на інформаційну підтримку підприємців, виявлення їх потреб та ініціатив та активізацію комунікації бізнесу з міською владою).
2. «Популяризація культури підприємництва та промоція місцевого бізнесу» (заходи, спрямовані на висвітлення діяльності вінницьких товаровиробників і промоцію місцевої продукції).
3. «Розвиток бізнес-компетенцій» (містить заходи, спрямовані на отримання знань, вмінь як з основ підприємницької діяльності для широкого кола зацікавлених осіб, які бажають займатися підприємницькою діяльністю, а також тематичні навчальні активності для діючих підприємців).
4. «Покращення бізнес-клімату» (складається з заходів, спрямованих на покращення доступу до фінансів, підвищення якості співпраці бізнесу з університетами, активізацію створення бізнес кластерів, оптимізацію регуляторної політики та створення Центру розвитку підприємництва).
Більшість заходів Програми відбуватимуться щорічно протягом всього періоду дії.