За інформацією, оприлюдненою під час пресконференції у компанії “Вінницягаз”, показники через сайт pay.vn.ua подавали близько 50 тисяч вінничан. Тепер цим людям доведеться перелаштовуватися на інші, корпоративні сервіси компанії-газопостачальника.
Це друга, після квитанцій за доставку, неприємна несподіванка від газопостачальників.
У компанії зазначили, що для 50 тисяч власників особових “газових рахунків” це спричинить певні незручності. Але повертатися на сервіс “Єдиний рахунок” газовики не збираються.
Чому? У “Вінницягаз” зазначили, що на ринку природного газу змінились обставини. Адже з травня побутові споживачі зможуть самостійно обирати собі будь-якого іншого постачальника газу. Їх діє на ринку немало.
“Саме тому ми повинні завжди бути на оперативному зв’язку з нашими клієнтами. А через «Єдиний рахунок» нема зворотного зв’язку із споживачем”, – пояснила начальник управління комунікації “Вінницягаз” Лариса Логінова.
Вона повідомила, що існує дев’ять сервісів, через які «Вінницягаз» приймає показники. Серед них – особистий кабінет на сайті 104ua, мобільні додатки, месенджер Viber, електронна пошта contact@vn.104.ua, а також відправка SMS на короткий номер 7104.
“Майже усі названі сервіси, за виключенням Контакт-центру компанії, працюють цілодобово, без вихідних. Контакт-центр приймає телефонні дзвінки щоденно з 8:00 до 20:00 год”.
Крім того, на території області функціонують 7 сучасних Центрів обслуговування клієнтів АТ «Вінницягаз» у Вінниці, Гайсині, Жмеринці, Тульчині, Немирові, Козятині та Хмільнику. У решті районів споживачів обслуговують відділення клієнтського сервісу на місцях. Тут споживачі отримують послуги у режимі офлайн. Менеджери центрів надають також допомогу клієнтам у реєстрації онлайн-сервісів. Кожен споживач може обрати для себе будь який, зручний спосіб передачі даних та зворотнього зв’язку з компанією”, – повідомили у “Вінницягаз”.
Але у компанії не забули вказати на необхідність своєчасного подання показників і оплати за газ. І натякнули на санкції до споживачів, які знехтують цією вимогою.
“Вчасно передані показання газового лічильника враховуються при формуванні рахунку до оплати за природний газ. Ця ж інформація є основою нарахування плати за розподіл газу на наступний «газовий рік»”, – йдеться у пресрелізі компанії.
І далі:
“У випадку неотримання даних у встановлений строк, газорозподільні компанії здійснюють нарахування за розрахунковим методом. Це часто породжує розбіжності у нарахуваннях, необхідність звірки даних, контрольного зняття показань лічильника тощо. Ситуація ускладнюється, якщо споживач не передає дані впродовж кількох місяців підряд, систематично. Для уникнення непорозумінь споживачі мають дотримуватися визначених строків подачі інформації”, – пояснює комерційний директор «Вінницягаз» Володимир Антошко.
Але газопостачальники також оприлюднили розрахункові сервіси і статистику їхніх користувачів.
Для зручності передачі показань лічильників «Вінницягаз» функціонують цілий ряд онлайн-сервісів. Це Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот 7104ua у Viber, мобільні додатки 104 Mobile 104 Mobile Light, смс на номер 7104, електронна пошта contact@vn.104.ua, голосове меню IVR, Контакт-центр компанії за телефонами 067-01-10-104, (0432) 509-104.
“За лютий місяць поточного року дистанційними сервісами передали дані понад 87 тисяч споживачів газу Вінниччини. На сьогодні Особистий кабінет на сайті 104.ua мають понад 130 тис. споживачів газу Вінниччини. Крім того, понад 35 тис. клієнтів Вінницягазу користуються чат ботом 7104ua Viber. Це свідчить про зручність та доступність сервісів для клієнтів” – запевнила начальник управління клієнтського сервісу Алла Гнатюк.