За час карантину вони надали понад 3800 різноманітних послуг. Кількість звернень до Кол-центру зросла у в 1,5 рази.
Вінничани можуть замовляти 30 послуги, які надають виконавчі органи міської ради, через Персональний кабінет на офіційному сайті ВМР. Загалом на період карантину у Прозорих офісах можна отримати 137 різних видів послуг.
З метою підвищення доступності адміністративних послуг мешканцям Вінницької міської ОТГ в умовах карантину, у Персональному кабінеті було додано чотири нові послуги: надання довідок про реєстрацію місця проживання, реєстрації місця перебування, зняття з реєстрації місця проживання, про кількість зареєстрованих осіб за адресою. Цими послугами скористалося 104 людини.
Директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук відзначає, що останнім часом зростає кількість звернень до працівників Кол-центру.
“До карантину у нашому Кол-центрі працювало два оператори, наразі постійно працює чотири. Адже кількість звернень щомісячно зростає. Основні питання, які хвилюють клієнтів ЦНАП – стан розгляду звернення, земельні питання, соціальні питання, консультація по питаннях оформлення речових прав, реєстрація місця проживання, муніципальна картка вінничанина, онлайн-послуги та інші. У квітні оператори прийняли 2842 звернень”, – розповіла Ірина Копчук.
Також електронні послуги можна замовити і на державних веб-порталах. Інформацію про них можна знайти за посиланням https://www.facebook.com/DAPVMR/ .