Працівники ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради постійно працюють над покращенням якості і доступності адміністративних послуг для населення Вінницької міської територіальної громади.
Про це повідомили у Вінницькій міській раді.
З 22 лютого мешканці сіл, які приєднались до Вінницької міської територіальної громади, зможуть отримати найбільш запитувані послуги за місцем проживання.
В селах Вінницькі Хутори, Стадниця, Писарівка, Малі Крушлинці, створені чотири віддалені робочі місця адміністраторів Прозорих офісів, які знаходяться в приміщеннях колишніх сільських рад.
На віддалених робочих місцях адміністраторів, можна отримати послуги:
– реєстрація місця проживання/перебування осіб;
– зняття з місця проживання/перебування осіб;
– надання довідок про реєстрацію/зняття особи за попереднім місцем реєстрації;
– оформлення Муніципальної карти Вінничанина.
Прийом громадян відбувається за наступним графіком:
Понеділок з 08:00 до 17:00 год.
Вівторок з 08:00 до 17:00 год.
Середа з 08:00 до 17:00 год.
Четвер з 08:00 до 17:00 год.
П’ятниця з 08:00 до 17:00 год.
Обідня перерва 13:00-14:00 год.
Субота, Неділя – вихідний
З квітня планується надавати комплексну послугу «е-Малятко» та послуги з реєстрації актів цивільного стану: державна реєстрація народження фізичної особи та її походження, державна реєстрація шлюбу, державна реєстрація розірвання шлюбу, державна реєстрація зміни імені фізичної особи – громадянина України, державна реєстрація смерті.
Отримати додаткову інформацію можна, звернувшись до «Кол-центру» Прозорого офісу за телефоном (0432) 65-50-50; (067) 000-266-1; (073) 000-266-1.