Участь у насиченій навчальній програмі, що включала близько двох десятків лекцій, взяли 30 учасників: гідів, краєзнавців і тих, хто зацікавлений у популяризації Вінниці.
Про це повідомили в Департаменті маркетингу та туризму ВМР.
Навчання було безкоштовним і у форматі офлайн. Його організували департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради у співпраці з цілою низкою наукових, бібліотечних та музейних установ. Усе це було для того, щоб сформувати нові конкурентні туристичні продукти для внутрішньої аудиторії та майбутніх туристичних потоків з Польщі до Вінниці.
Надихали учасників як вінницькі, так і запрошені лектори – фахівці з історії, туризму та культурної спадщини.
Попереду – практичний етап «Майстерні міських екскурсій». Учасники, які захочуть рухатися далі, розпочнуть роботу з менторами над власними екскурсійними, освітніми та творчими продуктами про польські сторінки вінницького літопису, і за кілька місяців зможуть презентувати їх назагал.