Як вплине реорганізація на якість надання послуг, розповів під час брифінгу в офіційному медіацентрі ОВА начальник Управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області Борис Наливайко.
Борис Наливайко зазначив, що впродовж останніх років МВС, у зв’язку з реорганізацією в областях, проводить заходи щодо оптимізації: замість районних відділків утворені поліцейські станції.
Натомість у тих населених пунктах, де були ліквідовані підрозділи, сьогодні здійснюють прийом громадян з питань паспортизації населення ЦНАПи.
Борис Наливайко також поінформував про порядок оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в інших країнах.
Внаслідок повномасштабних воєнних дій, мільйони українських біженців знайшли тимчасовий захист інших країнах світу. Щоб створити для вимушено переміщених українців необхідні умови для життя, Державна міграційна служба України у плідній співпраці з МВС зробила все необхідне для запуску роботи програмно-технічних мобільних комплексів ДП «Документ» вже у 10 містах країн Європи:
* Валенсія (Іспанія)
* Прага (Чеська Республіка)
* Братислава (Словацька Республіка)
* Варшава, Краків, Вроцлав, Гданськ (Республіка Польща)
* Стамбул (Туреччина).
Робота «Паспортного сервісу» дозволить українцям оформити дійсні документи для отримання допомоги, вступу до навчальних закладів та безперешкодного перетину кордону інших країн.
Які послуги можна отримати, звернувшись до ДП «Документ»:
* обмін ID-картки чи закордонного паспорта;
* обмін паспорта-книжечки зразка 1994 року на ID-картку;
* одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки.
Крім того, громадяни, які оформляли паспорти на території України, а надалі були змушені виїхати до інших країн, можуть отримати документи у закордонних дипломатичних установах України.