Енергопостачальники вирішили налагодити комунікацію з мешканцями, які потерпають від відключень, заходити на сайт і у Вайбер.
Енергетики вирішили зробити інформацію про відключення більш публічною та запровадили для цього дві новації: модернізували опцію на сайті компанії та створили вайбер-бот.
А до всього, показали скріншоти з інструкцією користувачам.
Шановні споживачі!
Для вашої зручності запроваджуємо функцію перегляду планових та аварійних відключень в особистому кабінеті на сайті АТ «Вінницяобленерго» https://vn.e-svitlo.com.ua/ та Viber боті http://vb.voe.com.ua
Ви зможете побачити причину та час запланованого та фактичного відключення електроенергії. Працює в тестовому режимі.
Для вашої зручності запроваджуємо функцію перегляду планових та аварійних відключень в особистому кабінеті на сайті АТ «Вінницяобленерго» https://vn.e-svitlo.com.ua/ та Viber боті http://vb.voe.com.ua
Ви зможете побачити причину та час запланованого та фактичного відключення електроенергії. Працює в тестовому режимі.
Додаємо інструкції для ознайомлення.