У Держпродспоживсужбі Вінниччини навели кілька прикладів захисту прав споживачів.
До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який придбав інвертор мережевий SolarLake 60000 TL-PV вартістю 47394 грн в ТОВ “Екоенергопромінь” (вул. Заводська, 13/1, с. Деребчин, Шаргородський район, Вінницька область).
В ході експлуатації споживачем були виявлені істотні недоліки, які заважали використовувати пристрій за призначенням. Суб’єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів і забрав пристрій на ремонт, але порушив термін його виконання, в зв’язку з чим споживач поніс збитки. 3 червня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в ТОВ “Екоенергопромінь”, в результаті якого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.
Мешканка міста Бершадь повідомила про порушення своїх прав у ТОВ “Ясен-Поділля” (вул. Ярослава Мудрого, 16, м. Бершадь, Вінницька область), де придбала меблі з заводським браком за ціною 7495 грн. Суб’єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а замінити товар було неможливо, оскільки вся партія виявилась з недоліками. 09 липня 2020 року спеціалістами Управління захисту споживачів було проведено позаплановий захід (контроль) в магазині ТОВ “Ясен-Поділля”, в результаті якого споживачеві повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі, 7495 грн.
“Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете – звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області:
м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня)/(098) 165-88-44 (цілодобова гаряча лінія)”, – йдеться у повідомленні.