Не зважаючи на щоденне публікування графіків відключення вінничани частенько потрапляють у ліфтову «пастку». Що тоді робити? Куди звертатися та скільки чекати на порятунок з’ясував наш журналіст. На власному досвіді, між іншим. Журналіст видання «Новини Вінниці», коли готував цей матеріал, несподівано сам опинився у “заручниках”. Він застряг у ліфті.
Понад 65% житлового фонду обслуговує КП «Вінницяміськліфт». Всі інші – приватні компанії з якими уклали договір ОСББ. В середньому на «підконтрольній» комунальникам території міста таких ситуацій 40-80 щодня.
Фото – ТРК “Віта”
Він додає, що часто комунальникам доводиться визволяти та клієнтів приватних компаній. Ті не завжди справляються із навантаженням.
Також не варто залишати у ліфті на самоті дітей та людей з особливими потребами. В першу чергу потрібно слідкувати за графіками відключень і пам’ятати години, коли ліфтом краще не користуватися. Та вінничани регулярно забувають про це.
До таких забудьків належить і наш журналіст. За декілька годин до написання цієї статті він застряг у ліфті свого будинку.
На щастя там була коробка «Якщо ти застряг у ліфті». Такі ставлять із власної ініціативи мешканці деяких будинків. Склад їх може бути різним. Але зазвичай там обов’язково є заспокійливе, вологі серветки, вода та місткості для природніх потреб. Цукерки та печиво – як приємний бонус.
Втім коробка не знадобилася і «застряганта» швидко визволили. Працівник підприємства, що обслуговує будинок був вже за двадцять хвилин після виклику.
Він також в першу чергу радить не панікувати. За останній час йому доводилося діставати з «стоячого» ліфту не лише дітей, а й людей на візочках. Тому, якою б критичною не була ситуація, знайте: вас витягнуть.
P.S. І комунальники та представники приватних компаній відзначають неприємну тенденцію: часто номер відповідної служби у ліфті зривають, або псують іншим чином. Логіка таких вчинків для них є загадкою…
Богдан Федун