Виконання зобов’язань, укладених з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, призводить до нераціонального та неефективного використання бюджетних коштів, що не відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та принципам, за якими мають здійснюватися публічні закупівлі, закріпленим у статті 5 Закону. Це своєю чергою негативно впливає на видаткову частину бюджету, а тому є порушенням економічних інтересів держави.
Про це повідомили у пресслужбі прокуратури Вінницької області.
Крім цих порушень, як повідомили у прокуратурі, всупереч ст. 16 Закону та п. п. 1.1, 5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», учасниками не надано довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних саме для виконання робіт, із зазначенням інформації про їхнє найменування, кількість, правові підстави використання, відомості про технічний стан.
Окремо слід зауважити, що спірним договором встановлювались терміни виконання робіт з реконструкції вулиці до 30 жовтня 2022 року, однак надалі додатковою угодою цей строк продовжено на рік», – повідомляє обласна прокуратура.
Також прокуратурою подано заяву про забезпечення позову шляхом заборони Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради проводити будь-які фінансові операції зі сплати коштів на користь товариства за договором та підписувати з ним акти приймання-передачі виконаних робіт.
Господарським судом Вінницької області відкрито провадження у справі (№ 902/828/22), втім прокуратурі у забезпеченні позову відмовлено.
Розгляд справи здійснюється суддею Тварковським А.А. Наступне судове засідання призначено на 31.01.2023.
Про результати розгляду буде повідомлено додатково.