Міжнародна мережа велопрокату «Некстбайк» у Вінниці запрацювала у 2018 році. Вона користується популярністю серед вінничан та туристів, оскільки є оптимальною альтернативою громадському та автотранспорту, враховуючи масштаби міста, кількість обладнаних велодоріжок та всесвітні тенденції до покращення екологічної ситуації та здоров’я населення. Цього року мережу було розширено – додали 10 станцій та 60 велосипедів (загалом у місті зараз доступні 25 станцій та 180 одиниць транспорту).
Про це повідомляють на офіційному сайті міськради.
З метою популяризації офіційного бренду Вінниці частину станцій та велосипедів оформили у візуальному стилі Міста ідей. Обрано ті локації, де найбільша концентрація туристів – в центральній частині, на Вишеньці, Замості, поблизу музеїв та вокзалів. Розміщення такої реклами йде в рахунок сплати у цільовий фонд соціально-економічного розвитку міста коштів, які щорічно вносить ТОВ «Некстбайк Україна». Друк та встановлення відбулися в рамках виконання заходів Програми розвитку туризму на 2016-2020 роки та Маркетингової стратегії міста Вінниці.
“Присутність та розширення у Вінниці мережі велопрокату дає можливість не лише розвантажити дорожний трафік та розширити пропозицію способів пересування по місту. Завдяки двоколісним туристи, які приїжджають до Вінниці, можуть самостійно обирати свій маршрут для подорожі містом. А майже 80 кілометрів велодоріжок ще більше сприяють їх комфортному пересуванню. Окрім цього, характерне оформлення з логотипом Вінниці допоможе сприймати ці станції і велосипеди як одну зі складових загальної комфортної інфраструктури у нашому Місті ідей. І звичайно, вінничанам та гостям обов’язково рекомендуємо зробити стильні інстаграмні фото з брендованими велосипедами та станціями”, – каже директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.
З деталями та адресами станцій можна ознайомитися на