У Вінниці відбувся воркшоп «IDентифікація Музею», який організували департамент маркетингу міста та туризму, комунальне підприємство «Центр історії Вінниці» та ініціатори проекту «Музей відкрито на ремонт».
Про це повідомили у Вінницькій міській раді.
Протягом двох днів представники та представниці музеїв працювали над виокремленням ідентичності своїх закладів і формуванням візій розвитку.
Як наголосив директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені, це відіграє значну роль у розвитку туристичного потенціалу міста.
Керівник проекту «Музей відкрито на ремонт» Леонід Марущак презентував напрацювання та провів семінар «Мапа ідентичностей, роль музеїв».
Інші спікери та спікерки також ділилися власним досвідом реалізації музейних проектів. Так, медіаменеджер, медіапродюсер, засновник компанії Gwara Media, старший викладач кафедри медіакомунікацій Сергій Прокопенко розповів про можливості, механіку та виклики музейного сторітелінгу; менеджерка з комунікації Музею Ханенків Ольга Носко говорила про практику брендування музею; художник, мистецтвознавець Даніїл Галкін навів приклад мистецької інтервенції в Національному художньому музеї України; директор Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника Олександр Заремба поділився досвідом історичної реконструкції.
Загалом участь у заході взяли 25 музейних працівників із Вінницького обласного краєзнавчого музею, Вінницького обласного художнього музею, Національного музею-садиби М. І. Пирогова, Вінницького літературно-меморіального музею М. М. Коцюбинського, Музею вінницького трамвая, Музею моделей транспорту та Центру історії Вінниці, які працюють над створенням майбутнього Музею Вінниці.
Директор Центру історії Вінниці Олександр Федоришен висвітлив польську практику формування ідентичності музеїв, який здобув з колегами під час обміну досвідом.