Для цього планують виготовляти малотоннажні плавзасоби на електричній тязі. Проект розробили на місцевому заводі «Аналог».
Про це повідомив сайт газети Голос України.
Ініціатива виготовлення суден для перевезення пасажирів по воді належить місцевому підприємству «Аналог». Керівництво заводу внесло на розгляд міської ради інвестиційний проект «Створення додаткової туристичної інфраструктури у Вінниці». Йдеться про виготовлення катерів малого класу. Не тільки для прогулянок туристів. Важливою складовою проекту є перевезення пасажирів.
Південний Буг проходить через усю територію міста. У проекті визначено конкретні місця зупинок по обидва береги річки. Передбачається, що шлях річкових катерів пролягатиме від села Сабарів до іншого населеного пункту – Коло-Михайлівка. Обидва прилягають до обласного центру у різних кінцях міста.
Проект використання річкового транспорту міська влада реалізовуватиме на умовах державно-приватного партнерства спільно із заводом «Аналог». На підприємстві уже можна побачити частину виготовлених корпусів до двох катерів.
Особливістю річкового транспорту, який пропонує «Аналог», будуть електродвигуни. Як пояснили на підприємстві, їхні малотоннажні катери стануть першими, які використовуватимуть електрику для руху по воді. Ті, що ходять нині по Бугу, забруднюють не тільки атмосферу. Річка від них теж потерпає. Двигуни на електротязі знімуть проблему забруднення. Крім того, вони швидші.
Для перевезення пасажирів заводські фахівці спроектували катер на 70 місць.
“Для завершального етапу складання річкових плавзасобів потрібна буде база. Річ у тім, що заключний етап виробничого процесу має відбуватись у максимальній близькості до води, тобто на прибережній смузі річки. Такою базою може стати єдиний майновий комплекс майбутньої водної станції. Там буде центр стоянки суден та їх обслуговування”, – повідомив представник заводу «Аналог», який просить не називати його прізвище.
Автори проекту пояснюють, що експлуатація такого комплексу може бути як комерційною, так і спільною з владою. Важливо було б відродити і колишню «Морську школу», що належала тодішньому Товариству сприяння армії і флоту, навчати охочих водно-моторним видам спорту.
Фото: сайт газети Голос України.