Попри карантин, адміністративні структури, серед яких і Прозорі офіси, працюють у звичайному режимі. Проте вінничан просять за можливості звертатись до фахівців Прозорих офісів онлайн або по телефону.
Про це повідомили у Вінницькій міській раді.
“Прозорі офіси працюють у штатному режимі, графік роботи без змін. Проте, враховуючи ситуацію, ми звертаємось до вінничан з проханням без нагальної потреби обмежити візити до Прозорих офісів. Для отримання консультації люди можуть зателефонувати у кол-центр Прозорого офісу 65-50-50. Також вінничани можуть отримувати інформацію через сторінку у мережі Фейсбук https://www.facebook.com/DAPVMR/?ref=bookmarks “, – каже директор департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Окрім цього, на сьогоднішній день чимало послуг можна замовити онлайн через Персональний кабінет https://my.vmr.gov.ua/…/VMR.SharePoint…/Authentication.aspx… , що на офіційному сайті міської ради.
Серед них – оформлення ФОП і ТОВ, допомога при народженні дитини, будівельні послуги. Також онлайн можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші. Через Персональний кабінет можна замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо. Загалом – 25 он-лайн послуг.
Також нагадуємо про можливість попереднього запису на прийом до фахівців вінницьких Прозорих офісів через Інтернет, зайшовши в розділ «Персональний кабінет».