Директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова наголосила, що механізм нарахування субсидій запроваджено в Україні вперше.
І через деякі неточності є випадки, коли пільговики не отримали нарахування суми пільг за жовтень. У такому разі варто звернутися до Прозорих офісів за місцем проживання.
В цьому році монетизація державної допомоги дійшла і до громадян, які отримують не субсидію, а пільгу на житлово-комунальні послуги. Фахівці пояснюють, що на сьогоднішній день існує два види отримання пільги: готівкова і безготівкова.
У випадку безготівкової, органи соцзахисту розраховують пільги на кожну людину, кошти перераховуються до «Ощадбанку», який сплачує їх надавачу послуг по пріоритетності: теплопостачання, електроенергія, газ, водопостачання, вивіз сміття, управління будинком.
Якщо коштів не вистачило на оплату за усі комунальні послуги, вінничани отримують на свої мобільні телефони повідомлення про заборгованість. У департаменті соціальної політики та АТ «Ощадбанк» просять на панікувати у таких випадках та пояснюють, що повідомлення приходять лише про борг, якщо ж пільга чи субсидія покрила всю суму споживач повідомлення не отримує.
“Кожного місяця Центр муніципальних систем управління надсилає рахунки щодо сплати. У них зверху вказано, як ви отримуєте пільгу – у безготівковій чи готівковій формі, а також зазначено її розмір. Тобто, якщо у вашому рахунку повна сума за комунальні послуги вказана 1 200 грн, від цієї суми вам потрібно відняти суму пільги і сплатити різницю. Хочу наголосити, що вінничани можуть обрати, що отримувати – пільгу чи субсидію”, – пояснила алгоритм дій директорка департаменту соціальної політики Валентина Войткова.