Нещодавно ми писали, що у “Слузі народу” визначили основні виборчі кейси на місцевих виборах 2020 року. І головним інфраструктурним проектом на вибори визначили так зване “Велике будівництво”.
Для цього Офіс президента доручив головам ОДА піар «Великого будівництва» Зеленського. Їм встановили дедлайн і надіслали брендбук. У червні Офіс президента України (ОП) розіслав лист всім головам обласних державних адміністрацій.
Лист підписано заступником голови ОП Кирилом Тимошенком.
Під час підготовки інформаційних стендів, буклетів, відео та фото, що стосуються програми президента, ОП просить використовувати новий логотип, а в соцмережах — хештег #Великебудівництво.
Також Офіс президента хоче, щоб на споруджуваних обʼєктах або тих, що ремонтуються, встановили інформаційні борди в жовтих або зелених кольорах, забрендували спецодяг і техніку — щонайменше 20 службових автомобілів обласних і районних державних адміністрацій. За який кошт обласні керівники повинні брендувати техніку і виготовляти борди — у документі не вказано.
Продовження цієї історії про місцеві вибори, адмінресурс і фінансування передвиборчого піару партії “Слуга народу” коштом платників податків отримало 25 червня.
На офіційному сайті Вінницької облдержадміністрації з’явилось Розпорядження Голови Вінницької ОДА “Про інформаційну підтримку реалізації на Вінниччині програми «Велике будівництво».
В розпорядженні новий голова ОДА Сергій Борзов доручив Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (Світлана Василюк) профінансувати видатки з виготовлення інформаційної друкованої продукції (брендбук «Велике будівництво»).
Таким чином вінничани профінансують агітаційну продукцію партії Зеленського перед місцевими виборами. Адже єдиним джерелом фінансування обласних програм є обласний бюджет Вінницької області, який формується з податків мешканців Вінниччини та підприємств які здійснюють свою діяльність в нашому регіоні.