У Вінниці 19 листопада провели сесію «Розробка бренд-платформи «Вінниччина туристична»». Захід організував департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації спільно з ГО «Громадський простір 2.0». Його провели в готелі “Франція”.
У заході взяли участь голова ОДА Вадим Скальський, туристичні оператори Вінниччини, представники закладів розміщення, громадського харчування, туристичних атракцій, екскурсоводи, представники транспортних компаній та блогери.
Під час заходу президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга провів бренд-сесію для представників туристичного бізнесу, громадських організацій, навчальних закладів, закладів розміщення та харчування, територіальних громад області та транспортних компаній.
Експерт туристичної індустрії презентував «Маркетинг та брендинг туристичних дистинацій», розповів про світовий досвід у даному напрямку та окремо зупинився на місці туризму в світовому експорті.
Крім того, учасники заходу долучились до практичної частини бренд-сесії та спільно розглядали креативні ідеї, а також розробляли перші напрацювання зі створення брендингу Вінниччини.
За результатами сесії було започатковано розробку бренд-платформи «Вінниччина туристична», де наступним кроком буде створення айдентики (візуальні елементи) туристичного бренду. Також в подальшому планується проведення промо-компанії для просування новоствореного туристичного бренду.
Ідея брендування полягає у наступному: у цифровому світі важливо бути помітним і активним, створити бренд, який буде унікальним, впізнаваним і успішним, як це було із створенням бренду міста Вінниці задля просуванняя території. Таке ж завдання стоїть сьогодні перед усією Вінницькою областю.