Робота датована кінцем вісімнадцятого сторіччя.
Серед живописних творів західноєвропейського мистецтва другої половини вісімнадцятого сторіччя портрет Ганни Орловської є справжньою перлиною фондової колекції художньього музею.
“Камерний твір зачаровує гармонією ліній і форм, взаємопов’язаністю усіх художніх елементів, внутрішньою підпорядкованістю кожної деталі загальному задуму. Освітлене обличчя і фігура виступають легким контрастом по відношенню до сірувато-блакитного тону неба. Пишне волосся, синювато-сірий плащ і пояс із приглушеними відтінками непомітно повʼязують фігуру портретованої із загальною сріблясто-сірою колірною гамою картини. У портреті прекрасно відчувається пластичність форм, виразність ясних узагальнених об’ємів. Орловська дивиться на глядача з посмішкою і задумою, в її погляді відчуваються ніжність, мрійливість – той рух, ті найтонші нюанси почуттів, які вміли помітити в людині художники під впливом сентименталізму”, – діляться враженнями мистецтвознавці.
Окремі спогади пов’язані з відомим палацово-парковим комплексом у селі Маліївці Дунаєвецького району Хмельницької області, що понад 130 років належав родині Орловських.