Сьогодні у прес-центрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю відбулася прес-конференція на тему «Проведення Першого Вінницького обласного молодіжного фестивалю соціальної реклами. Присвячений даний захід буде проблемам, які найбільше хвилюють молодь. Конференцію проводили голова Спілки молодіжних організацій Вінниччини (СМОВ) Ольга Безпалько, Президент Медіа Корпорації РІА Олександр Човган, голова постійної комісії з питань міжнародного співробітництва, євроінтеграції та регіонального розвитку Вінницької обласної ради Олексій Гаврилов, представник благодійного фонду «Батьківська земля» Олександр Канарський.
Головним організатором цього фестивалю, а також його ініціатором, виступила СМОВ. На сьогодні, дана громадська спілка об’єднує зусилля та прагнення активної молоді усієї Вінниччини. Одним із запланованих заходів буде проведення саме молодіжного фестивалю реклами. В його рамках відбудеться конкурс, що надасть можливість молодим людям запропонувати свої власні варіанти вирішення гострих соціальних проблем, які на сьогодні існують, у вигляді соцреклами. Основна мета фестивалю – надати можливість молодим та амбітним вінничанам, за допомогою такого інформаційного заходу, реалізувати свої творчі ідеї, у вигляді соціальної реклами щодо вирішення наявних суспільних проблем. На думку організаторів, це сприятиме пропаганді тих цінностей, які важливі для соціального становлення та культурного розвитку не тільки молоді, а й всього суспільства.
– На сьогодні СМОВ співпрацює з молодим поколінням всієї області, надає підтримку та прислуховується до всіх прагнень та проблем, які існують у молодіжному секторі. В житті будь-якої молодої люди є багато проблем, труднощів, що потребують вирішення саме на управлінському рівні. За допомогою підтримки владних структур та громадських організацій ми намагаємось створювати платформи для обміну та запровадженню нових ідей, реалізуючи якісні молодіжні проекти. Багато інформації нове та молоде покоління черпає саме від реклами, саме тому ми вирішили організувати даний фестиваль з метою впливу на найбільш гострі проблеми сучасного суспільства. Ми провели масштабне соціальне опитування молоді Вінницької області, склали рейтинги важливих проблем, сформували відповідні тематики… – розповіла голова СМОВ Ольга Безпалько.
Загальне соціологічне опитування, яке проводилося серед молоді, передбачало на меті визначення найгостріших соціальних проблем, що хвилюють молодь сьогодні. В опитуваннях взяли участь 1200 респондентів. Найголовнішою, на думку більшості вінничан, є проблема залежності молодих людей від соціальних мереж та шкідливих звичок (24,1%). Окрім цього, молодь хвилюють проблеми щодо працевлаштування (21%) та створення молодої сім’ї (16%).
Проблеми є, а шляхів їх вирішення майже немає. Через це і виникла нагальна потреба змінювати постановку проблему, поступово викорінюючи джерело того чи іншого хвилюючого питання.
Як відомо, вже не одне інформаційне дослідження продемонструвало, що соціальна реклама справляє, на сьогодні, вагомий вплив на споживача, здійснюючи ефект важливості змін. Також це сприяє формуванню індивідуальної та життєвої громадської позиції у молоді. На сьогодні, відсоток соціальної реклами на усій території Вінниччини досить таки незначний.
Саме тому Спілка молодіжних організацій Вінниччини ініціювала створення Першого Вінницького обласного молодіжного фестивалю соціальної реклами: «Проблеми молоді вирішує молодь», в рамках якого відбудеться соціальний конкурс.
Тематика фестивалю включає три основні теми:
1. «Залежність молодих людей». Дана тема присвячено негативному впливу соціальних мереж, відсутності правильного здорового способу життя через вагомий вплив тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, азартних ігор та інших соціальних проблем сучасного суспільства.
2. «Високий рівень безробіття серед молоді». Ця тема зачіпає аспекти пропаганди якісної та доступної освіти для будь-якого громадянина України, професіоналізму в усіх галузях життя, а також забезпечення державою робочими місцями усіх молодих спеціалістів.
3. «Сім’я 21-го століття». Ця тема, в свою чергу, охоплює ввесь спектр питань, які пов’язані з пропагандою сімейних цінностей для усіх молодих пар, а також з’ясування основних причин розлучень.
Як розповів голова постійної комісії з питань міжнародного співробітництва Гаврилов, до проведення даного фестивалю підходили з вивченням всіх можливостей та факторів впливу.
– Ідея проведення такого конкурсу на базі Фестивалю соціальної реклами виникла ще 2 роки назад. Майже цілий рік ми працювали над цим питанням, вивчаючи всю необхідну базу для проведення даного інноваційного заходу. Ми прагнемо зацікавити молодь і включити у проведення конкурсу якомога більше людей. Опитати 1200 респондентів – це велика робота, з якою ми успішно справилися. Як з’ясувалося, активнішими виявилися дівчата, майже 65,4% серед опитаних. Отже, перший етап нам добре вдався, переходимо до етапу реалізації, – зазначив Гаврилов.
Варто зауважити, що у конкурсі мають можливість брати участь бажаючі віком від 14 до 35 років. Фестиваль проходитиме на території Вінницької області з 1 квітня по 30 червня 2013 року. Відбуватиметься він по етапам. Офіційний початок 1 квітня. Подати свою заявку можна до 5 травня. Також проходитиме голосування за «приз глядацьких симпатій», який відбуватиметься на сайті smov.vn.ua.
Для інформації: (063-53-77-347), Алла Курбатова, заступник голови СМОВ.