Сьогодні у Вінниці відбувся медіа-диспут на тему соціальних мереж та медіа.
Присутніми були відомі блогери, діти з півмільйонними підписками в соціальній мережі “Тік-ток“, вчителі, активісти, представники влади, представники академії блогерів та небайдужі громадяни.
Розмова йшла про стрімкий розвиток соціальних мереж та інтернету зумовив зміни у відношеннях “людина-інформація”.
Традиційні газети, телебачення, радіо переходять у мережі. Книги, творчість, хобі теж змінюють свої формати.
Світ стрімко модифікується змінюючи людей. З одного боку наявність нових каналів комунікацій дозволяє отримати нові можливості.
З іншого – це критично змінило всі процеси розвитку, освіти, професійного навчання та відпочинку.
Представники Академії Блогерства “Yuccie” зазначили, що починаючи з самого раннього віку, коли батьки намагаються заспокоїти дитину, даючи до рук планшет. смартфон, комп’ютер.
Дорослі велику частину часу проводять в телефонах. Блогери та нові медіа стали лідерами думок.
“Ми хотіли донести батькам, що важливо дітей в цьому підтримувати, треба дітей направляти. Допомагати фотграфувати, допомагати знімати відео, допомагати писати пости. Продвинуті батькі залюбки пцдтримують своїх дітей. Треба щоб вчителі розуміли, що це таке, блогерство, щоб батьки направляли дітей. Тому що вісі діти талановиті, і треба щоб батьки підтримували їх та допомагали розвиватись. Всі таланти дітей в мережі варто показувати правильно”, – розповідає Наталя Мазур, директор академії блогерства.
Але разом з віртуальними можливостями прийшли й нові проблеми, залежності, кібершахрайства. Для того, аби не втратити рівновагу в новому світі потрібно розумітись на ІТ-технологіях та знати перспективи розвитку 2020.
Тому зараз дуже важливо розвивати вплив нових медіа з доброї, повчальної, гарної сторони, для того, щоб діти були послідовниками таких гарних ідей.
Набирає оборотів і таке явище як вчитель-блогер. На зустрічі були презентовані та обговорені практичні кейси та засоби захисту соціальних мереж Facebook та Instagram.
найпопулярнішій новій мережі “Тік-Ток”.