Київський національний торговельно-економічний університет провів фінал ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін».
У фіналі Вінницький національний технічний університет представляли студенти факультету інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії з трьома проєктами.
Перше місце (з другим результатом рейтингової таблиці фіналістів) посіла команда другокурсників кафедри програмного забезпечення у складі Дмитра Афанасьєва (гр.1ПІ-19б), Вадима Волкова (гр.1ПІ-19б), Богдана Дудченка (гр.1ПІ-19б), Павла Криворучка (гр.1ПІ-19б), науковий керівник – доцент кафедри ПЗ Вікторія Войтко. Студенти презентували проєкт «News engine», у якому розробили екосистему з веб-додатків для ефективного збору, класифікації та доставки новин користувачу з можливістю задання фільтрів та критеріїв для вибірки новин. Це дозволяє надати конкретному користувачу максимально швидкий та зручний доступ до інформації, яка цікавить саме його.
Друге місце (з третім результатом рейтингової таблиці фіналістів) посіла збірна команда магістрантів ФІТКІ у складі Михайла Кренціна (кафедра ПЗ, гр.1ПІ-19м), Ірини Колос (кафедра ПЗ, гр.1ПІ-19м), Сергія Василькова (кафедра ОТ, гр.1КІ-20м), науковий керівник – доцент кафедри ЗІ Леонід Куперштейн. Команда презентувала проєкт «QUESTUP» з двома мобільними додатками (один для працівників закладів харчування, інший – для відвідувачів). Заклади харчування у своєму додатку можуть створювати квести для відвідувачів і рекламувати свій заклад. Відвідувачі створюють команди, реєструють їх у мобільному додатку «QUESTUP», обирають і проходять квест. Переможці квесту отримують призи від закладу харчування у вигляді знижок чи безкоштовних замовлень.
Третє місце посів студент кафедри програмного забезпечення з другого курсу за скороченим терміном навчання на базі диплому молодшого спеціаліста Ілля Мельник (гр.1ПІ-19мс), науковий керівник – доцент кафедри ПЗ Вікторія Войтко. Проєкт був підготовлений Іллею одноосібно, на чому дещо втратив бали, оскільки вище оцінювалася командна робота. Проте щиро вітаємо Іллю з високим результатом, оскільки всю складну роботу по підготовці і презентації успішного проєкту він здійснив самостійно!
Ілля розробив 2D-платформер з елементами квесту «LOONEY TUNES GAME». Розроблена комп’ютерна гра орієнтована на вирішенні гравцем різних головоломок для подальшого проходження гри. Розв’язуючи інтелектуальні завдання, гравець шукає ключ, який необхідний для проходження рівня. Для більш комфортного проходження квесту гравцю надаються підказки. Розроблений ігровий додаток сприяє розвитку логічного мислення гравців.
До фіналу конкурсу було обрано 15 найсильніших проєктів та запрошено команди з 11 ЗВО.